Czynności związane z przeniesieniem numeru są łatwiejsze niż myślisz.
Już przy jednej wizycie w (oddziale, placówce) biura, uruchomimy procedurę
przenoszącą numer od dotychczasowego dostawcy.
Dokumenty niezbędne do rozpoczęcia procesu przeniesienia numeru, są dostępne w naszym biurze bądź w załączniku (zakładce) poniżej.
Na podstawie udzielonego pełnomocnictwa PLJ TELECOM przeprowadza wszystkie czynności, oraz w imieniu Klienta wypowiada umowę u dotychczasowego dostawcy usługi.
Dane na dokumentach muszą być zgodne z danymi u dotychczasowego dostawcy, dlatego warto zabrać ze sobą umowę podpisaną z poprzednim Operatorem.
Przy osobistej wizycie pomożemy przy wypełnieniu dokumentów.
Złożony wniosek jest rozpatrywany.
Po otrzymaniu zgody od dotychczasowego Operatora poinformujemy Cię potwierdzając datę przeniesienia.
Przeniesienie numeru następuje nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od dnia wskazanego na oświadczeniu jako dnia rozpoczęcia świadczenia usług przez nowego dostawce.
Okres do 24 godzin jest przejściowym, w którym numer nie jest dostępny.
Po otrzymaniu końcowego potwierdzenia Twój numer znajdzie się w grupie Abonentów PLJ TELECOM.
W celu dokonania zmiany aktualnego operatora telefonicznego na PLJ oraz uzyskaniu dodatkowych informacji prosimy o kontakt z nami.
© 2023 plj.pl | Wszelkie Prawa Zastrzeżone | Strona autorstwa Webstory